Johannanystrom

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Johanna Nyström - 25 april 2013 19:19


Till fredag och helg! Härligt!


Har varit ute mesta tiden efter jobbet, plockat skräp här utanför lägenheten och försökt sopa bort lite grus. Dom kommer ju fan aldrig och sandar och fan så det dras in från under skorna. 

Hade tänkt klippa klorna på Dollar men han somna ju såklart. Får ta det sen när han vaknar. Tycker dom växer extremt snabbt, klippte dom i söndags och tycker dom redan är långa. 

Är riktigt kämpigt klippa dessutom för han har tydligen bestämt sig för att han inte vill och sprattlar och gnäller som en jag vet inte vad så ja sist satt jag väl i 40 minuter, inräknat med att han sen skulle slappna av när vi var färdiga. Tur jag är envis och inte ger mig :) Då skulle ju han vinna vilket absolut inte får hända. 


Tänkte se lite tv nu innan jag ska köra han till grelsbyn där han ska få sova inatt eftersom jag öppnar imorgon och börjar så tidigt, 6.30 Plus att mamma börja inte förren 16 imorgon så passar bra och bättre än att börja köra dit han sex på morgon. Tur jag har en sån snäll familj som hjälper mig. Men snart blir jag arbetslös och hur vi ska ta vara på tiden tillsammans :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards