Johannanystrom

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Johanna Nyström - 22 april 2013 20:13


Har dragit på mig en jävla förkylning. Hade känningar redan i torsdags men igår slog det till ordentligt. 

Vaknade upp efter en kvällsvila och kände mig döds sjuk. Kollade tempen och jajemen, 39 grader i feber. 

Kommer inte ihåg senast jag haft så hög feber. Brukar ha 37,9 - 38 och vara däckad så ja igår var en hemsk kväll/natt. Idag har det varit bättre, 38,5 så har känt mig betydligt mer levande idag. Men än mår jag piss. 

Kroppen värker, är så sjukt täppt men snorig samtidigt och huvudet värker. Så är hemma från jobbet tills jag är frisk. 


Har varit i Grelsbyn hela dagen så syster har kunnat hjälpa mig med hunden då Matte jobbat. Har sån otrolig tur att ha världens bästa familj som ställer upp i vått & torrt! GULD VÄRT! och jag uppskattar det verkligen. 

Tror Dollar känner att jag är sjuk och inte alls i form, han kommer och pussar mig i massor och lägger sig sedan på mitt bröst/mage och burrar ihop sig. Så himla söt :) 

Prövade även scarfen jag köpt tidigare och han var så sjukt stilig. 


Han ligger för övrigt här brevid mig i soffan och sover för fullt. Jag tänkte slå på en film och börja se. Antar att gossen vaknar snart och vill köra ett race innan det är läggdax så bara passa på när han sover :)


   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards