Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

:)

Av Johanna Nyström - 9 juni 2013 09:50


Ännu en vecka har gått sen man orkade ägna en tanke åt bloggen. Men kände att nu är det dax klottra några rader. 

 


Torsdagen 6/6, Nationaldagen gasade jag, mamma och ida + hundar till Kalix för årets första utställning. Inoff. Hade inga höga krav eftersom det var den första både för mig och Dollar. Var bland dom sista så ni kan ju gissa hur länge man fick sitta och vänta och hur man hann bli nervös innan det var vår tur. 

Väl inne i ringen gick det över förvånan. Dollar var super duktig och jag kunde inte bli mer än nöjd. Han fick super bra kritik men dock gick vi inte vidare då han hade veka mellanhänder. Men tydligen blir det bättre när dom växer till sig och får mer muskler. Att gå i skogen på ojämn mark var tydligen bra så det ska vi försöka om vi inte blir uppätna av myggen förstås. 


 



I fredags jobbade jag till 16. Efter det tog jag bara de lugnt, Jag och Matte tände grillen och snörde på fläskfilé som vart sinnessjukt god. Sen gick jag över till Helena och Angelica där dom drack ett lill tjej gäng. Tog mig tre cider men det fick räcka. 


Igår, lördag bestämde jag och M oss för att bojkotta hotellet och for på bio i Luleå för att se Baksmällan 3 som var riktigt bra. Några skratt fick man sig. Och när vi kom hem igen for vi och prövade fiskelyckan med Ida & David. 



Idag lyser solen och min plan är att ligga i solstolen och steka. Bättra på brännan efter som här lite sämre dagarna då solen inte riktigt velat fram. 



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards