Johannanystrom

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Johanna Nyström - 25 juni 2013 19:14


Alltså jag döööör av min bränna jag lyckats få idag. En linne bränna. Så satans fult så det finns inte!

Längtar verkligen till jag blir ledig och kan sola till den för fan så jag ser ut. haha!

Solen måste vara riktigt stark, ovanligt stark? För shit så jag får färg på direkten. Behöver inte vara ute länge för att bli brun. 



Tisdag idag och har nyss tagit mig en lång sval dusch. Så otroligt skönt när man varit ute och svettats hela dagen. Mitt huvud är riktigt trött så snart tänkte jag och matte slå på en film innan vi lägger oss. 

Lär nog sova som ett litet barn inatt. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards