Johannanystrom

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Johanna Nyström - 2 juni 2013 21:19


Vilken underbar helg jag haft med massor av fina vänner!


Fredag tillbringade jag i stugan Davids med massa folk där dom bjöd på grillat. Vi satt ute hela kvällen och hade det sjukt trevligt! :) Sen vid 11 snåret for jag och Ida hem då hundarna började bli trötta. 


Lördag vaknade jag tidigt eftersom jag hade lovat hjälpa Ida och David flytta. Fyfan säger jag bara. Världens värmebölja och bära saker är ingen bra kombo. Sen tog jag en paus och for med min fina karl och åt god mat på Sangs. Kvällen spenderades med Lina. Vi tog några varv kring Bränna och åkte lite båt på älven i det härliga vädret. 


Och idag söndag gasade jag, Lina och Malin till Luleå tidigt imorse för att hälsa på Vicky & Johan i deras nya hus. Så sjukt mysigt och fint det var :) Sen for vi tjejer in till stan och shoppade loss. Fick massor av fina somriga kläder hem. + hundmat till Dollar. Och kvällen har jag bara gosat med mina två killar. Ska se lite tv nu innan jag snör mig i sängen. 


Helgens bilder.

               



OM jag orkar fota så kanske jag kastar in nå bilder på kläderna jag köpt imorgon. 

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards