Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Jullov & klantarsle

Av Johanna Nyström - 21 december 2012 19:40


Idag 16.30 tog jag mig jullov. Kan inte ens beskriva hur skönt det känns. Känslan att veta att man är ledig ca en och en halv vecka är obeskrivlig. Har inte varit ledig mer än tre dagar sen i juli så ja, det är skönt. Nu ska här njutas och göras massor med saker som jag inte annars har tid eller hinner med. 


Har ju även klantat mig rejält idag. herregud säger jag bara. haha. Vi hade samling och jag skulle huka mig ner mot golvet för att knäppa några kort, så viker benen, eller gör som när man ska sätta sig på en stol, fast i luften och bakom mig stod tydligen en stol som jag inte såg och precis när jag gör så träffar stolskanten min röv, eller svanken och fyfan så ont de gjorde, jag tröck handen mot röven och gjorde konstiga rörelser och ljud och barnen bara såg på mig och jag börja skratta, dom börja skratta, jag ville gråta men höll mig. Det gjorde så förbannat ont. Trodde även jag börja blöda så gick till toan för att se men inget blod. Men däremot så fick jag ett sjukt stort hål i baken på byxan. Tur som fan jag haft lång kofta idag så det har täckt. haha. Det som var mindre tråkigt var ju att jag hade på mig mina nya jeans som jag använt för första gången idag och dessutom har jag nu ett fett stort blåmärke mitt mellan skinkorna typ. ja satan. Nå byxorna är då bara kasta och vi alla fick oss några skratt som förlängde livet =)


Fredagkväll och jag ligger bara hemma & tar de lugnt. Väntar på att Matte ska sluta jobba så ska vi mysa till en bra film och bara ta de lugnt. 


Snart är det julafton! woho =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards