Johannanystrom

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Johanna Nyström - 30 december 2012 13:18


Har spenderat min morgon hos Malin och hennes söta barn :) Druckit kaffe, surrat, fikat och ätit mat. Mycket trevligt. Bättre än att sitta hemma och bara se i taket. Men nu är jag iallafall hemma igen och försöker verkligen finna orken till att städa. Fyfan så det ser ut. Köket är värst, som vanligt. Har sjukt mycket tvätt så måste försöka bli av med det. Damm så ini helvete i alla jäkla hörn och disk från hela världen. Nää jag måste verkligen fixa till här. Tio minuter dator tid till, sen kör jag igång.  


Förresten är det sjukt äckligt väder ute. 

Av Johanna Nyström - 30 december 2012 09:41


Dagen på år 2012.

Brukar fylla i en lista om hur året varit men jag orkar inte. Kan bara säga att året som gått har varit mer än bra. Haft så många fina dagar, kvällar och upplevelser tillsammans med mina fina och underbara vänner, familj och med min bästaste Matte <Och under årets gång har vi bara kommit varann ännu närmare.

Vi har hunnit med ett helt gäng roligheter & tokigheter. Jag menar, att kasta sig ut från ett litet plan och sväva i luften är väl inte så friskt? Nää, 2012 var ett sjukt bra år men jag vet att 2013 kommer bli ännu bättre. Allt tack vare er alla, NI VET VILKA NI ÄR! Ni är guldvärda. 

 

 

       

   

             

 

           

 

       

 

           

 

                 

 

                   

     

 

         

 

       

 

                   

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards