Johannanystrom

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Johanna Nyström - 27 december 2012 22:41


Efter en sjukt bra dag då jag hunnit med att hälsa på syster och morfar, bjudit Helena på middag som bestod av kycklingsallad och haft chill hela kvällen tänkte jag nu säga godnatt. Fast jag tog mig sovmorgon imorse är jag helt död nu så sängen kommer bli alldeles perfekt nu. Är ju en dag imorgon också. 


Sov gott!

Av Johanna Nyström - 27 december 2012 20:44


Ni vet ju att jag länge spanat och trånat efter en hund, en fransk bulldog. Har senaste tiden sökt igenom hela internet efter kennlar och uppfödare som verkar seriösa och bra, sen har jag sparat alla dom på datorn och "streck läst" igenom deras hemsidor. Och idag har jag mejlat fyra stycken jag fastnat för. Har fått svar av en och det bådar gott :) Snart får jag och matte en bebis till vår lilla familj. Ni fattar inte hur jag längtar. Och hur han längtar. Och har ju tidigare sagt efter sommaren men det går nog inte, alla paras nu och får valpar under våren. Såå ja, nu är det bara vänta och hoppas på det bästa och att allt går vägen :) 


Bild lånad från google.se

 

Av Johanna Nyström - 27 december 2012 10:01


Herregud så man är dagvild. Dagarna är ju helt huller om buller. Är ju redan fredag imorgon fast det kändes ut som att de var fredag för två dagar sen. Fick verkligen fundera på morgon när jag vakna vilken dag de var. 


Hade några små planer på Luleå eller Happis idag men blir nog inget. Får se vad man hittar på. Ska höra mig efter om någon vän är ledig och vill umgås. Känner mig då sjukt utvilad om int annat. Jisses så jag sov igår. Sov till halv två, sen har jag sovit från klockan åtta igår kväll till halv tio idag. Så jag kan då inte gnälla och säga att jag är trött :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards