Johannanystrom

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Varit och byggt lite muskler.

Av Johanna Nyström - 17 december 2012 19:26


Nyss kommit hem från dagens träning tillsammans med Josse och Daniela. Härligt härligt. Kanske man orkar med en prommis sen också? Men kände mest för att bara ligga i soffan resten av kvällen och se någon bra film. Julig film dessutom. Måste ju nöta nu så man får massor med julkänsla för den är som bortblåst just nu. 

Har även varit sinnessjukt trött hela dagen, känt mig lite små förkyld, snorig och hängig men än så länge verkar inget bryta ut. 


Förresten, tänk att det nu bara är en vecka kvar till julafton. Sjukt. Tiden går så himla fort. jag hinner då absolut inte med. Snart har vi ju vår :) Och sommar.. Sen tycker jag att eftersom allt annat flyter på så himla bra för mig just nu och allt känns underbart så skulle det inte göra saken sämre om det dök upp ett perfekt hus som passar mig och Matte och några av våra önskemål. Skulle vara toppen! Men sån tur har vi nog inte. Man måste nog höra sig för lite om nå ska hända. För hemnet och blocket står still just nu. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nyström - 10 juli 2013 12:11

  Nu lämnar jag denna blogg. Det behövs något nytt ....  Så nu hittar ni mig på http://johannanystroms.se/ ...

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42

                     

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40

  Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet. Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. ...

Av Johanna Nyström - 8 juli 2013 10:15

  Mamma ringde nyss och frågade Garbins idag?  Vet inte om jag ska orka pallra mig dit. Blåser ganska mycket ute och är rädd att det blåser tio gånger mer där när de är så öppet och vid älven. Hmm.. Ska väcka Matte och höra vad hans plan är.   ...

Av Johanna Nyström - 7 juli 2013 21:10

  Gud så jag har hunnit med massor med saker sen senast.    Kan börja med att premiär bilbingon i Lansjärv vart lyckad för min del. Vann 1500 kr. Sjukt glad vart jag! Sen har jag hunnit lägga ner massor med tid på Dollar. Vilket beror på att ...

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards