Johannanystrom

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Johanna Nyström - 10 mars 2013 21:15


Idag blev valparna 5 veckor vilket betyder att det nu bara är 3 veckor kvar tills vi åker och hämtar hem våran lilla sötnos :) Fatta hur vi längtar. Tiden går så sakta när man väntar och väntar men totalt värt all väntan. 

Det enda vi surrar om dagarna i ända är våran Dollar! :) 


Nu är iallafall helgen över och måste säga att jag är inte alls utvilad och redo för en ny vecka. 

Har varit så sjukt trött hela dagen idag och sovit länge och sen tagit en powernap på 3 timmar tidigare ikväll men skulle lätt kunna somna nu. Men tänkte gå lägga mig vid 22 typ. 


Vad har jag gjort i helgen då. I fredags tog vi det lugnt, var tänkt att vi skulle fara till Luleå efter jobben men vi var alldeles slut så vi var i Vännes tog det lugnt och såg någon film. 

Igår däremot for vi till Luleå på eftermiddagen. Vi for på Waldorf och åt mat, oxfilé som vi fick vänta på i 50 minuter. Nog var det på gränsen att man gick därifrån men förstår varför vi fick vänta. Var totalt fullsatt och folk överallt. Fast den kosta skjortan så var det så värt det. Fyfan så gott det var! Sen for vi till Emma, Daniel och Liam en sväng för kaffe och surr innan vi gasade hemåt. Sjukt trevligt var det. 

Och idag har vi varit ut med skotern en sväng och sen har jag umgåtts med Annika. 


Nu blir det att se lite tv innan man bäddar ner sig. Hoppas alla haft en bra helg för det har då jag! :)

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards