Johannanystrom

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Johanna Nyström - 2 maj 2010 14:45

Har precis kollat klart någon film och myst i soffan med vovvarna.

Nu blir det lite städ av mitt rum som ser förjävligt ut.

Sen kanske man skulle försöka styra upp något till ikväll?


Imorgon blir det iaf miroi igen, känns inte alls ut nå kul :(

Bara jobbigt & tråkigt! Men har ju inget annat val så!

Men int hade det skadat om man haft praktik tre veckor till på UG. Har faktiskt varit roligt, speciellt på kvällarna när man hängt där och träffat en massa folk, druckit kaffe i mängder, spelat biljard osv :)


Av Johanna Nyström - 2 maj 2010 11:02


                                  


  

Av Johanna Nyström - 2 maj 2010 10:29

Alltså när fan ska folk i den här jävla kommunen inse att det finns mycket mer saker att göra än att lägga ner tid & energi på att hitta på en jävla massa saker om andra? Seriöst, Har du/ni satan inge bättre för er?? Jag fattar verkligen inte hur fan man orkar? Erat/ditt liv går ju verkligen ut på att sitta och hitta på en massa saker om andra. Varför? Mår ni bättre av det? Eller vad fan är det frågan om egentligen?

Ren jävla avundsjuka eller?? Väx upp för fan och skaffa ett jävla liv! Jag börjar bli något jävla less, man kan inte ens tala med en människa här i kommun för då hittar nån jävla patetisk idiot på att man stått och riktigt klängt och dansat framför den? HAHA!! Så jävla moget.

Alltså man kan ju faktiskt inte annat än att skratta och tycka synd om er som verkligen lägger ner tid på att hitta på en massa...

Jag tycker satans synd om er, det kan fan int vara lätt va???!

Precis som en jävla tolvåring!!


Men hörrni killar, nästa gång jag kommer & talar med er, var beredd för mitteallt drar jag en jävla dans framför er! Håll i hatten & var beredd på lite action!!!

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards