Johannanystrom

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 21:42


             

   

 

-

Av Johanna Nyström - 9 juli 2013 19:40


Hunnit steka i poolen i förrgår och igår. Inget "riktigt" sommar väder än men har inte gett upp hoppet.

Hann ju iallafall få mig lite färg. Men tyvärr så är man ju långt ifrån så brun man brukar vara den här tiden på sommaren. De är ju hemskt. 


Ikväll tog jag och Matte med oss Dollar och for på hundklubben där han fick prova på att hoppa över hinder vilket han fatta och satte på direkten. Sen provade vi vickbrädan? heter det så? och han var så duktig, först höll Matte emot och satte ner den försiktigt när han gick över och när jag tyckte vi var klara efter 4 gånger ville Dollar gå över den igen och då klara han den helt själv. Utan att man höll emot, den fick vicka av sig själv och han tyckte den var skit rolig :) Ska beställa hem en tunnel för de tror jag han kommer älska. Han ska ju helst av allt, vars än det är och vad än för sak(er) det är gå under det eller emellan fast han knappt ryms. 

En riktigt rolig kille är han :)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards