Johannanystrom

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Johanna Nyström - 3 juli 2013 13:58


Ikväll drar årets första bilbingo i Lansjärv igång. Snacka om att jag är taggad! Och dessutom ska jag dit med ett härligt tjejgäng så det kan inte bli bättre. Nu får vi bara hålla tummar och tår att vi vinner oss en lill slant!


Igår kom även Matte hem från att ha varit i Göteborg en vecka. Hur vi saknat han jag och dollar. 

Dessutom hade han med sig en present till mig. Sinnessjukt snygga skor. Han kan min smak och har bra själv ;) Ska googla fram en bild och snöra upp. Orkar inte föra över från telefon. 


Har nyss varit på en promenad med Dollar. Undrar vart solen försvann? Och undrar när den riktiga sommaren tänkt komma så man får ligga i poolen och steka?


   Sjukt snygga! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Johanna Nyström - 23år, bor i Norrbotten, Överkalix tillsammans med min pojkvän Mathias och våran hund, en Fransk Bulldog som heter Dollar. Världens härligaste. Honom kommer ni få läsa och se mycket av här.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

-

Personligt bloggar Blogvertiser Personligt





Ovido - Quiz & Flashcards